24 juni 2015 - Berbera, Somalië
Deze foto werd gemaakt op 24 juni 2015 in Berbera, Somalië met een Apple Iphone 5S.
- Ron: Wat een kikke baan theo als…
- Ron: Hier is de temperatuur iets…
- Luut van den Berg: Leuk om je verhalen te lezen,…
- Theo en Tiny: Ging de koe niet op de barbecue?…
- Jolan: Wat leuk dat je dit blog…
Alle reacties »